مهاجرت به قبرس از طریق ازدواج
نوشته شده توسط : صبا


از سایر شیوه های هجرت به مرزوبوم قبرس وصلت تقاضاکننده با شهروند و تبعه قبرسی میباشد. تقاضاکننده از روش تزویج با شهروند قبرسی می‌توانند حالت اقامت و معاش در مرز و بوم قبرس را آماده نماید. نصیب قبرس جنوبی مسافرت از روش وصلت را شل نموده است، اما قسمت قبرس شمالی ویزا کاری قبرس سفر از روش وصلت را نیز برای تقاضاکنندگان قابلیت و امکان پذیر نموده است. مرزو بوم قبرس برای هجرت از روش وصلت از مقررات کشورهای عضو عهدوپیمان شینگن تقلید می نماید. از موقعیت اقامت در قبرس جنوبی و وضعیت اقامت در قبرس شمالی از روش تزویج مورد ها ذیل را می قدرت اسم پیروزی:

درخواست کننده بایستی دارنده درآمد کافی برای هواخواهی مخارج معاش مشترک ماهانه نزدیک به 1000 یورو در دوران معاش مشترک باشد و بتواند محل اقامت مطلوب برای معاش مشترک در قبرس مهیا نماید.
تقاضاکننده می بایست مدارک مورد نیاز مثلا جواز اقامت دایم یا این که ملیت شهروند قبرس، سند عدم سوء پیشینه درخواست کننده، رسید پرداخت هزینه ۳۰۰ یورو و سند به دنیا آمدن فرزندان در شکل جدایی را ارائه دهد.
تقاضاکننده در به عبارتی اولِ تزویج واجد شرایط اقامت دایم در قبرس شمالی و جنوبی نمی‌باشد و درخواست کننده در بالا تایید صلاحیت اقامت 2 ساله قبرس را اخذ می نماید.
در صورتی‌که معاش مشترک تقاضاکننده تا برهه زمانی ۳ سال به نیکی ادامه داشته باشد، تقاضاکننده می‌تواند اقامت ۵ ساله قبرس و بعد از آن ملیت این مرز و بوم را اخذ نماید.

هجرت به قبرس از روش تزویج

سفر به سرزمین قبرس از روش ولادت
از سایر شیوه های هجرت قبرس طرز ولادت فرزند درین مرز و بوم است. در کل همگی کشورهای عالم برای اعطای ملیت به نوپا متولد گردیده در آن مرزوبوم از ضابطه خون و ضابطه خاک تقلید می نمایند. مرز و بوم قبرس در ارتباط اعطای ملیت از ضابطه خون تقلید می نماید. بعضی از نکات اساسی درباره‌ی پیروی مرزو بوم قبرس از ضابطه خون و اعطای ملیت به خردسال ها متولد گردیده درین میهن عبارت میباشد از:





:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: